Na-verkoop diensten
Alle diensten in één oogopslag
Na-verkoop diensten

Garantie

Bij aankoop van nieuw gereedschap krijg je 2 jaar garantie. Als er tijdens deze periode defecten optreden, zullen we je apparaat gratis repareren of vervangen. (Geldt niet voor slijtageonderdelen).

Beschikbaarheid van reserveonderdelen

We garanderen een 5-jarige beschikbaarheid van reserveonderdelen, zelfs nadat de productie is stopgezet.


72 uur reparatieservice

Binnen 72 uur (als alle onderdelen voorradig zijn) nadat het fischer Service Center uw gereedschap heeft ontvangen, wordt het gerepareerd en
onderhouden en is het klaar om naar u teruggezonden te worden.

Vaste reparatiekost

Als eindklant krijg je naast de reparatie ook een uitgebreide inspectie en reiniging. Nog een voordeel: We werken met een vast prijssysteem voor de accuslagmoersleutel FSS 18V en de accudispenser FIS DB S/ SL Pro. Voor de stofzuiger FVC 35M, en de nagelpistolen werken we met kostenramingen. De reparatieprijs na afloop van de garantie bedraagt niet meer dan 50% van de oorspronkelijke gereedschapsprijs.

Gratis verwijdering van oud gereedschap

Op een gegeven moment heeft zelfs de meest duurzame fischer machine zijn beste tijd gehad. Neem in dit geval contact op met uw dealer of uw fischer contactpersoon voor de mogelijkheden voor het aankopen van een nieuw apparaat.


Product- en toepassingsadvies

Onze gekwalificeerde medewerkers beantwoorden graag al uw vragen over fischer producten.

Online diensten

Op www.fischer.be/service vindt u alle informatie over de diensten van fischer voor onze klanten.

1. Verpakken

Verpak het defecte apparaat veilig voor transport in een stabiele verzenddoos of een fischer gereedschapskoffer. Bevestig het nummer voor gevaarlijke goederen op de verzenddoos, conform UN 3481.
Defecte batterijen mogen niet worden verzonden. Bij de fischer FGC 100 en FGW 90F moeten ook het gaspatroon en de nagels vóór het transport worden verwijderd.

2. Retourdocumenten

Neem contact op met fischer via complaint@fischer.be voor de benodigde documenten of download ze hier direct. Vul de transportdocumenten in en doe ze in de verzenddoos samen met het apparaat. 

3. Ophaling

De ophaling wordt door uw fischer contactpersoon besteld of de fischer contactpersoon haalt de goederen bij u af. Pakketdienstverleners mogen niet zelf opdracht geven, alleen na overleg en bevestiging door uw fischer contactpersoon.

4. Teruggave

Na een succesvolle herstelling pikt een pakketdienst het herstelde fischer gereedschap op maximaal 72 uur (als alle onderdelen
voorradig zijn) nadat het fischer Service Center het gereedschap heeft ontvangen.


cd-blue-c59d5b5c6-njz57